عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش تبدیل پاورپوینت به فیلم

سلام

در خدمتتون هستیم با یک ترفند از پاورپوینت؛ حتما براتون پیش اومده که یک پروژه با پاورپوینت ساختید و میخواید ببرید جایی برای ارائه؛ حالا اگه روی اون سیستم پاورپوینت نصب نباشه کلا دیگه برنامه ریزی هاتون بهم میریزه، در این پست آموزشی قصد داریم نا نحوه خروجی گرفتن فیلم از پاورپوینت رو یاد بگیریم، در ادامه همراه بپرسم باشید.

تبدیل پاورپوینت به فیلم

تبدیل پاورپوینت به فیلم

کاربران زیادی در مورد این مطلب که چگونه میتوانم از اسلایدهای پاورپوینتم، یک ویدئو بسازیم، سوال پرسیده اند و ما در این پست به وضوح توضیح میدهیم.

برای ساخت ویدئو از اسلایدهای پاورپوینت، ابتدا باید اسلایدها را داخل پاورپوینت آماده داشته باشید، ساخت ویدئو در محیط خود پاورپوینت انجام میشود و کار بسیار ساده ای است.

  • ابتدا پروژه ای را که با نرم افزار پاورپوینت ساخته اید را باز میکنید.
  • سپس بعد از این که اسلایدها بارگذاری و لیست شدند، دکمه file را در بالا، گوشه سمت چپ میزنید.
  • سپس بعد از وارد شدن به صفحه زیر، گزینه Export یا همان خروجی را میزنید.
گزینه export

گزینه export

  • سپس به صفحه بعدی منتقل میشوید. در اینجا بخش Create a Video را انتخاب کرده و در بخش راست، طبق تصویر زیر کیفیت ویدئویی که در نهایت ساخته میشود را انتخاب کنید.

  • همچنین میتوانید طبق تصویر زیر، اگر میخواهید روی ویدئویتان، موزیک یا آهنگی بگذارید، میتوانید گزینه use Recorded… را انتخاب کنید تا موزیک مورد نظرتان روی ویدئو قرار گیرد و خروجی نهایی یک ویدئو به همراه موزیک باشد.(البته چون من نه اسلایدی دارم و نه موزیکی برای آن، گزینه مربوط به این کار برای من خاموش است).
مطلب پیشنهادی:  معرفی ربات تلگرام تبدیل متن به گفتار فارسی

  • و با استفاده از گزینه زیر، میتوانید تعیین کنید که هر اسلایدی چه مدت زمانی که موزیک پخش میشود، نمایش داده شود.

  • و بعد گزینه Create a Video را میزنید و در نهایت نام ویدئویی که میخواهد ذخیره شود و آدرس جایی که فایل باید ذخیره شود را وارد میکنید و منتظر میمانید تا فرایند تبدیل تمام شود.

پاورپوینتی که روی سیستم من نصب هست ۲۰۱۹ هست، ولی فرقی نمیکنه چه نسخه ای از پاورپوینت نصب دارید، در تمامی نسخه ها کار به همین شکل هست.

چنانچه مشکلی در استفاده خروجی گرفتن در پاورپوینت داشتید از بخش پرسش و پاسخ سایت یا از بخش پشتیبانی آنلاین سوال خوتون رو بپرسید.

موفق باشید.

درباره مرتضی صباغیهمکار سایت

💎 اپ های من در مایکت https://myket.ir/developer/dev-53936 گروه تلگرامی MR.B4A ( سورس کد و کتابخانه ) https://t.me/programmingwithb4a

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.