عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2024 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش پاورپوینت – قسمت نهم(ساخت اسلاید)

سلام

در نهمین قسمت از آموزش پاورپوینت می پردازیم به اینکه چطوری میتوانیم یک اسلاید یا صفحه جدید به پروژه ی خودمون اضافه کنیم و تنظیمات مربوطه رو انجام بدیم؛ در ادامه همراه بپرسم باشید.

ساخت اسلاید جدید در پاورپوینت

ساخت اسلاید جدید در پاورپوینت

اضافه کردن اسلاید در پاورپوینت

  • در قسمت Navigation Pane زیر اسلاید موردنظر کلیک راست کرده و روی گزینه New Slide کلیک کنید.
Navigation Pane

Navigation Pane

  • اکنون یک اسلاید جدید ایجاد شده است. حالا شمامی توانید طرح بندی این اسلاید را مطابق با سلیقه و نیازهای خود طراحی کرده و آن را تغییر دهید.
اسلاید ساخته شده جدید

اسلاید ساخته شده جدید

برای تغییر طرح اسلاید، روی اسلاید جدید کلیک راست کرده و به گزینه Layout بروید. سپس از منوی مقابل خود یکی از سبک های چیدمان موجود و در دسترس را انتخاب کنید.

بخش های مختلف اسلاید

بخش های مختلف اسلاید

برای درج یک اسلاید جدید در بین اسلایدهای حاضر یا در انتهای لیست اسلایدها،  می توانید مراحل قبل را تکرار کنید.

هنگامی که یک اسلاید جدید درست می کنید، طرح بندی اسلاید قبلی خود را به ارث برده و همانند آن خواهد بود . اگر اسلاید جدید را بعد از اولین اسلاید (اسلاید عنوان) درج می کنید، اسلاید ایجادشده دارای قسمت ” عنوان و محتوا ” خواهد بود.

این نکته راهم یادآوری کنیم  که اگر در مرحله اول بدون انتخاب هیچ اسلایدی راست کلیک کنید، منویی مشاهده خواهید کرد که گزینه های آن متفاوت با منوی قبلی است و شما می توانید از این روش نیز برای ایجاد اسلاید استفاده نمایید.

ساخت و انجام تنظیمات اسلاید در پاورپوینت کار بسیار ساده ای است و فرقی نمیکند شما از چه نسخه هایی دارید استفاده میکنید، در تمامی نسخه ها کار به همین شکل هست.

مطلب پیشنهادی:  آموزش پیشرفته PHP – تابع بازگشتی(callback function)

چنانچه سوالی در رابطه ساخت اسلاید در پاورپوینت داشتید میتوانید در بخش پرسش و پاسخ، سوال خود را بپرسید و یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.