عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش ویندوز ۱۰ – قسمت هفدهم(ارسال ایمیل)

سلام

در ویندوز ۱۰ نرم افزار مدیریت ایمیل داریم که میتونیم ایمیلمون رو بهش متصل کنیم و کارهای دریافت و ارسال ایمیل رو باهاش انجام بدیم تا کارمون سریع تر باشه، حالا بعضی از کاربران کار را جیمیل رو راحت تر میدونند، بعضی ها دوست دارند از داخل خود ویندوز ایمیلشون رو مدیریت کنند، در ادامه همراه بپرسم باشید تا با این روش آشنا بشید.

ارسال ایمیل ویندوز 10

ارسال ایمیل ویندوز ۱۰

دسترسی به نرم افزار Mail

  • ساده ترین راهخ دسترسی به نرم افزار Mail یا همون ایمیل کافیست تا در کادر جستجوی ویندوز عبارت mail را نوشته و پس از پیدا کردن، نرم افزار آن را باز کنید.
جستجوی عبارت Email

جستجوی عبارت Email

  • سپس اگر برای اولین بار باشد که برنامه Mail را باز میکنید، تصویری مشابه زیر برایتان نمایش داده میشود که میتوانید انتخاب کنید که میخواهید به کدام یکی از سرویس های ارائه دهنده ایمیل متصل شوید(من Google را انتخاب میکنم).
لیست ایمیل ها

لیست ایمیل ها

هر کدام از لیست های ایمیل را که انتخاب کنید، پنجره ای باز میشود که در آن باید آدس ایمیل خود و هم چینن رمز آن را وارد کنید.

حتی اگر حساب ایمیل نداشته باشید، میتوانید از لیست ها یکی را انتخاب کنید و یک ایمیل بسازید.

چند نکته:

  • چون ما در ایران هستیم، این سرویس ممکن است به خوبی برای ما کار نکند که بهتر است از نرم افزارهای مدیریت ایمیل به صورت جداگانه استفاده کنید، برای دانلود کافیست تا عبارت نرم افزار مدیریت ایمیل را جستجو کنید.
  • هدف از این مقاله این بود که شما را با نرم افزار Mail که مختص خود ویندوز هست آشنا کنیم.
مطلب پیشنهادی:  تنظیم JAVA_HOME و JDK_HOME - اندروید استودیو

چنانچه سوالی در رابطه با ایمیل و نرم افزار های مربوطه داشتید میتوانید در بخش پرسش و پاسخ، سوال خود را بپرسید و یا از قسمت پشتیبانی آنلاین با ما در ارتباط باشید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.