عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2023 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

آموزش تنظیمات وردپرس – تنظیمات نوشتن

سلام

در ادامه آموزش های ۰ تا ۱۰۰ وردپرس، میخواهیم بپردازیم به مبحث تنظیمات وردپرس و با بخش های مختلف تنظیمات وردپرس آشنا بشیم، در این قسمت می پردازیم به تنظیمات نوشتن وردپرس، در ادامه همراه بپرسم باشید.

تنظیمات نوشتن وردپرس

تنظیمات نوشتن وردپرس

از بخش تنظیمات نوشتن وردپرس، میتوانیم دسته بندی پیشفرض سایت را تعیین کنیم، اگر از چند ساختار برای نوشته استفاده میکنیم، یکی را به صورت پیشفرض انتخاب کنیم، ویرایشگر پیشفرض سایت را تعیین و کارهایی از این قبیل انجام دهیم.

  • وارد پیشخوان ورپرس شوید، و از بخش تنظیمات، گزینه نوشتن را انتخاب کنید.
  • صفحه تنظیمات مانند تصویر زیر است.
تنظیمات نوشتن وردپرس

تنظیمات نوشتن وردپرس

که در ادامه به توضیح هر یک میپردازیم.

  • دستهٔ پیش‌فرض نوشته‌ها: اگر در وب سایت خود چندین دسته بندی دارید، و میخواهید یک دسته بندی را به صورت پیشفرض انتخاب کنید، از این بخش میتوانید استفاده کنید.
  • : با توجه به موضوع وب سایت خود که سایت ویدئویی، گالری عکس و … میباشد میتوانید ساختار پیشفرض نوشته را انتخاب کنید، که به صورت خودکار روی استاندارد تنظیم شده است.
  • ویرایشگر پیش‌فرض برای همهٔ کاربران: اگر از چندین ویرایشگر بر روی سایت خود استفاده میکنید، یکی را میتوانید به صورت پیشفرض انتخاب کنید تا برای شما و کاربران یکی باشد.
  • اجازه تغییر ویرایشگر به کاربران: همچنین میتوانید اجازه تغییر ویرایشگر را به کاربران خود دهید.

دو گزینه بالا زمانی فعال میشود که شما چند ویرایشگر در وردپرس خود نصب داشته باشید.

  • فرستادن با ایمیل: از ای بخش میتوانید یک آدرس ایمیل را تعریف کنید، که هر وقت به این آدرس ایمیل، یک ایمیل ارسال شد، آن ایمیل به صورت خودکار در سایت منتشر شود.
  • به روزرسانی سرویس ها: هنگامی که یک پست جدید منتشر می کنید، وردپرس به طور خودکار به سرویس های به روز رسانی که در فیلد زیر تعریف کرده باشید خبر میدهد.
مطلب پیشنهادی:  تگ های HTML - تگ font

بخش تنظیمات نوشتن در وردپرس به صورت کلی شامل تنظیمات اساسی نیست؛ فقط بخش دسته بندی پیشفرض و ویرایشگر پیشفرض جزو تنظیمات مهم به شمار می آیند.

اگر هر مشکلی در هنگام کار با وردپرس داشتید، نگران نباشید میتوانید از بخش پرسش و پاسخ سایت سوال خودتون رو بپرسید و یا اینکه از بخش پشتیبانی آنلاین با کارشناسان بپرسم در ارتباط باشید تا مشکل شما رو حل کنند.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.