عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

رایگان ثبت نام کنید و سوالات خود را بپرسید، همچنین میتوانید در پاسخگویی به سوالات دیگر کاربران نیز سهیم باشید، هر مشکلی در ثبت نام یا ورود داشتید با ایمیل beporsam@gmail.com در ارتباط باشید

در بین 1170 آموزش و 2020 پرسش به دنبال چه هستید؟

ویندوز
نصب آنلاین ویندوز

ویندوز 7,8,10,11
مشاوره
مشاوره خرید لپ تاپ و کامپیوتر

مشاوره حرفه ای دریافت کن
بلاگ
مقالات آموزشی

1k+
پشتیبانی آنلاین

سخت افزار/نرم افزار

لیست سایت های برتر برای دریافت بک لینک رایگان

سلام

بک لینک یکی از عوامل مهم در زمینه سئو و بهبود رتبه ی سایت شما می باشد، بک لینک هر چی قوی تر باشد اعبتار سایت و دامنه شما را بالا میبرد، در این مقاله میخواهیم سایت هایی را با DA(Domain Authority)  بالا را معرفی کنیم تا بتونید ازشون بک لینک رایگان بگیرید، در ادامه همراه پبرسم باشید.

بک لینک رایگان

بک لینک رایگان

سایت هایی که میخوایم بهتون معرفی کنیم دارای DA بالای ۸۰ هستند؛ در مبحث سئو دو اصطلاح PA و DA داریم که که در جمله ی زیر خلاصه میشه:

DA مخفف عبارت Domain Authority می باشد که در سئو به معنی اعتبار دامنه نزد موتور جستجو می باشد. PA نیز مخفف عبارت Page Authority که به معنی اعتبار صفحه نزد موتور جستجو می باشد.

هر چه عدد DA و PA بالاتر باشد، بدین معنی هست که از رتبه ی بالاتری برخوردار هستند، حال وب سایتهای موجود در لیست زیر همگی دارای DA بالای ۸۰ هستند که برای گرفتن بک لینک فوق العاده عالی هستند، حتما ازشون استفاده کنید.

لیست سایت ها در مرور زمان به روز رسانی میشوند، لذا این صفحه را به خاطر بسپارید

facebook

www.facebook.com: (DA 100)

فیس بوک بزرگترین شبکه اجتماعی دنیا می باشد و همگی باهاش آشنا هستیم، هر کسب و کاری در فضای اینترنت یک صفحه در فیس بوک ایجاد میکند، شما هم صفحه ای به نام سایت خود در فیسک بوک ایجاد کنید و لینک سایت خود را قرار دهید، همچنین مطالب وب سایت خود را در فیس بوک نیز میتوانید منتشر کنید.

facebook www.twitter.com: (DA 100)

تویتر یک شبکه ی اجتماعی میکروبلاگ هست، در این شبکه میتوانید یک صفحه ایجاد کنید و سایت خود را لینک دهید و همچنین مطالب وب سایت خود را منتشر کنید.

facebook www.youtube.com: (DA 100)

یوتیوب بزرگترین سرویس اشتراک ویدئو هست که متعلق به گوگل می باشد، در یوتیوب یک کانال ایجاد کنید و لینک سایت خود را در آن قرار دهید.

facebook www.Google.com/business DA(100)

در گوگل بیزینس می توانید محل کسب و کار خود را به گوگل معرفی کنید و لینک سایت خود را قرار بدید.

facebook

www.LinkedIn.com: (DA 100)

لینکدین(لینکداین) یک شبکه ی اجتماعی کسب و کار هست؛ میلیون ها نفر از این وب سایت استفاده میکنند تا با هم در ارتباط باشند و وب سایت خود را پیوند دهند.

facebook

www.pinterest.com (DA 100)

پینترست یک شبکه ی اجتماعی تصویر محبوب هست؛ یک صفحه شخصی به اسم وب سایت خود بسازید و لینک سایت خود را قرار دهید.

facebook

www.instagram.com (DA 100)

اینستاگرام نیز جرو محبوب ترین شبکه های اجتماعی عکس و تصویر می باشد، یک صفحه شخصی به اسم وب سایت در اینستاگرام بسازید و در قسمت Bio(بیوگرافی) نیز لینک سایت خود را قرار دهید.

facebook

www.aparat.com (DA 85)

آپارات جزو محبوب ترین سرویس های اشتراک گذاری ویدئو در ایران هست، یک کانال به اسم وب سایت خود ایجاد و لینک سایت خود را قرار دهید.

مطلب پیشنهادی:  آموزش کالی لینوکس - قسمت ششم(ابزار crunch)

نکته: به یک باره سعی نکنید از تمام وب سایت ها بک لینک دریافت کنید، به مرور زمان در هر سایت ثبت نام و نسبت به گذاشتن لینک، اقدام کنید.

موفق باشید.

درباره احمد آخوندیمدیر سایت

همیشه در تلاش برای یادگیری :) ارتباط با من: 09159352892

دنبال کردن

ارسال نظر

رفتن به بالا

سامانه آموزشی و خدماتی بپرسم

اولین وب سایت آموزشی و پرسش و پاسخ در ایران

بپرسم را میتوان به عنوان مرجعی برای آموزش و حل مشکلات دانست، در بپرسم سعی کرده ایم آموزش های برنامه نویسی، طراحی سایت، کار با نرم افزارها ها و… را آموزش دهیم. همچنین محیطی فراهم کرده ایم تا کاربران بتوانند در این محیط سوالات خود را بپرسند و مشکل خود را حل کنند.